Producenci
Promocje
TREC BCAA X TANK 30caps
TREC BCAA X TANK 30caps
13,49 zł 11,50 zł
szt.
DYMATIZE ELITE 100% WHEY 2100g
DYMATIZE ELITE 100% WHEY 2100g
179,00 zł 165,00 zł
OSTROVIT PROBIOTIC 6+ 30caps
OSTROVIT PROBIOTIC 6+ 30caps
19,90 zł 18,90 zł
szt.
IHS L-CARNITINE 1000ml
IHS L-CARNITINE 1000ml
79,00 zł 65,00 zł
BELTOR G.R.O.M 240g
BELTOR G.R.O.M 240g
68,70 zł 55,00 zł
PROSUPPS VITALINX MULTIPLE VITAMIN 150tab
PROSUPPS VITALINX MULTIPLE VITAMIN 150tab
159,00 zł 125,00 zł
szt.
Regulamin sklepu

*Regulamin zakupów w sklepie internetowym www.szopsuple.pl*

1.Dane i adres firmy

SZOPSUPLE MARCIN MISIAREK

Ul.Modlińska 179c

03-186 Warszawa

NIP:5242661512

REGON:142723205

 

Adres korespondencyjny do zwrotów/reklamacji

SZOPSUPLE MARCIN MISIAREK

Ul.Modlińska 179c

03-186 Warszawa

 

Adres poczty elektronicznej:

www.biuro.szopsuple@gmail.com

www.zapytanie.szopsuple@gmail.com

www.reklamacje.szopsuple@gmail.com

 

Telefon kontaktowy:

508-705-269

 

Nr konta do wpłat

ING Bank Śląski

89 1050 1025 1000 0091 2369 1611

Tytułem: nr zamówienia, godność, adres wysyłki

 

2.Właścicielem sklepu internetowego oraz administratorem danych osobowych dobrowolnie udostępnionych przez użytkowników sklepu internetowego www.szopsuple.pl jest firma SZOPSUPLE MARCIN MISIAREK z danymi wymienionymi w pierwszym punkcie regulaminu.

3.Właściciel sklepu oraz administrator danych osobowych daje może być nazywany www.szopsuple.pl, sprzedający, sklepem internetowym.

4.KLIENT Składający zamówienie za pomocą strony internetowej (sklepu internetowego) www.szopsuple.pl składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach zamieszczonych w opisie artykułu uzyskując wygenerowany numer zamówienia i zawiera umowę kupna-sprzedaży na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez www.szopsuple.pl

5.DANE Osobowe uzyskane dobrowolnie od użytkowników sklepu internetowego www.szopsuple.pl będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb www.szopsuple.pl, dane uzyskane podczas zakupów będą wykorzystane do realizacji transakcji, takich jak wysłania zakupionego towaru czy pobrania należności za towar. Dane mogą wówczas zostać przekazane firmie kurierskiej lub firmie realizującej transakcje płatnicze. Sprzedający ma prawo do usunięcia lub zaprzestania przetwarzania danych osobowych bez informowania klienta.

*realizacja zamówienia*

6.Sklep Internetowy www.szopsuple.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zmówienia kiedy historia współpracy podważa wiarygodność klienta lub wzbudza jakiekolwiek wątpliwości.

7.Kupujący Wypełniając formularz zobowiązany jest do podania prawidłowego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail. Dane mogą być potrzebne do potwierdzenia zamówienia lub kontaktu z klientem w celu wyjaśnień związanych z zamówieniem. Sklep internetowy www.szopsuple.pl zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z błędnymi danymi.

8.Sklep internetowy www.szopsuple.pl umożliwia składanie zamówień przez cały rok 24 godziny na dobę.

9.Opis oraz szata graficzna produktów mogą różnić się od aktualnego z powodu coraz częstszych zmian wzorów przez producentów. Podstawa zakupu jest nazwa produktu. W przypadku gratisów w razie braku któregokolwiek produktu gratisowego zastrzegamy sobie prawo do zamiany produktu gratisowego na nieco inny w podobnej cenie, produkty gratisowe niepodlegają reklamacji ani wymianie.

*płatności, wysyłki, terminy*

10.Lokalizacją dostawy zamówienia jest adres podany w formularzu. Zamówienie zostanie dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej. Sklep internetowy szopsuple.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

11.Czas realizacji zamówienia to okres od 12 godzin do 7 dni roboczych, w przypadku jakichkolwiek problemów logistycznych itp. Przez co czas oczekiwania na zamówienie może ulec wydłużeniu klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mejlowo zgodnie z danymi podanymi w formularzu. W przypadku zapłaty za zamówiony towar przelewem czas realizacji wydłuża się o okres zaksięgowania wpłaty przez bank.

12.Dostępne płatności w www.szopsuple.pl to:

*płatność przy odbiorze (pobranie) czyli zapłata gotówki kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze zamówienia dodatkową możliwością jest odbioru osobisty i płatność za zamówienie przy odbiorze w siedzibie firmy (w tej opcji rachunek można uregulować tylko gotówką). Sprzedający ma prawo do weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień, przed przybyciem do siedziby firmy po odbiór zamówionego towaru prosimy o kontakt mejlowy www.biuro.szopsuple@gmail.com lub telefoniczny 508-705-269 aby ustalić godziny odbioru.

*przelewem czyli po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysyłana jest wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym zamówienie zostaje przekazane do realizacji i wysyłki.

*płatność w kanale elektronicznym za pośrednictwem serwisu przelewy24. Ze względów bezpieczeństwa każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, niestety terminy samej weryfikacji nie jest zależny od sklepu internetowego www.szopsuple.pl, z chwilą potwierdzenia dokonania płatności zamówienie jest przekazane do realizacji.

13.Kosztem przesyłki obciążany jest zamawiający.

14.W Przypadku odmowy przyjęcia paczki lub braku środków finansowych do uiszczenia wpłaty za zamówiony towar (kurier nie ma obowiązku wydawania reszty, klient wybierając opcje za pobraniem zobowiązuje się przygotować równą kwotę do zapłaty dla kuriera podaną w potwierdzeniu zamówienia) o ile jest to paczka za pobraniem, klient jest zobowiązany pokryć koszty kolejnej dostawy we własnym zakresie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej.

15.Bez względu na wybór firmy kurierskiej przez klienta DARMOWE WYSYŁKI są realizowane tylko i wyłącznie firma kurierska InPost. Oferta darmowej wysyłki NIE OBEJMUJE wysyłek za granice Polski.

*reklamacje, zwroty, anulacje*

16. Zgodnie z Art.27 ustawy o prawach konsumenta kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania powodu jej zerwania w terminie do 14 dni od dostarczenia/odebrania przesyłki. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania (tzn. Nie był otwierany, wypróbowywany, nie jest uszkodzony). W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym poinformowaniu sklepu internetowego www.szopsuple.pl. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych od dostarczenia zwrotu sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca stanowiąca jednocześnie pisemne potwierdzenie zwrotu towaru. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do klienta listem. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto klienta. W takim przypadku www.szopsuple.pl nie zwraca kosztów dostawy oraz zwrotu zamówionych produktów. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem". Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wyłącznie wartości produktu.

17.Przy wyborze opcji płatności : „za pobraniem” jeśli paczka została wysłana (status został zmieniony na "wysłane") w przypadku rezygnacji klient jest zobowiązany pokryć podwójną wartość kosztów wysyłki na konto www.szopsuple.pl w terminie 7 dni od odebrania zwrotu pod rygorem wszczęcia postępowania windykacyjnego. Koszt wysyłki paczki zgodny z taryfikatorem np. 15zł, zatem zwrot wynosi podwojoną wartość tej kwoty, tj. 30 zł. W przypadku zwrotu paczek opłaconych (np. Gdy kurier kilkukrotnie nie zastał klienta), www.szopsuple.pl oferuje możliwość ponownego nadania przesyłki po pokryciu kosztów według cennika przez klienta bez zadnych rabatów. W przypadku rezygnacji, www.szopsuple.pl zobowiązuje się do zwrotu środków wpłaty pomniejszonych o koszt wysyłki w dwie strony tj. Do klienta i zwrot.

18.UWAGA - należy zawsze sprawdzać zawartość paczki przy kurierze, nawet jeśli paczka nie wygląda na uszkodzoną. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

19.W przypadku niezgodności towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. Zm.), W każdym przypadku, gdy dane (opis i dane produktu) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, klient w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu www.szopsuple.pl pod adres: SZOPSUPLE MARCIN MISIAREK ul.Modlińska 179c 03-186 Warszawa. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. Jeżeli sklep www.szopsuple.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient otrzyma stosowny rabat (według uznania sprzedającego) albo może odstąpić od umowy jeżeli niezgodność jest istotna.sklep ustosunkuje się do żądań klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do www.szopsuple.pl

20.W Przypadku pomyłki ze strony www.szopsuple.pl istnieje możliwość wymiany produktu. Produkt nie może być rozpieczętowany. Przesyłkę należy nadać pocztą polską (tylko i wyłącznie) w swoim zakresie na adres: SZOPSUPLE MARCIN MISIAREK ul.Modlińska 179c 03-186 Warszawa. Do paczki należy dołączyć kartkę z dokładnym opisem sytuacji, paragonem oraz z numerem zamówienia. Jeśli wina jest po stronie sklepu - sklep zobowiązuje się pokryć koszty dostawy po otrzymaniu przesyłki, przelewem na konto lub innym rozliczeniu ustalonym przez strony (mejlowo lub telefonicznie). Sklep zwraca wyłącznie koszty odesłania towaru pocztą polską (list ekonomiczny, polecony lub paczka ekonomiczna / priorytetowa). Nie pokrywamy kosztów wysyłek firmami kurierskimi itd. Prosimy o dołączanie do przesyłek paragonu lub innego dowodu wpłaty (lub skanu potwierdzenia nadania z widocznym kosztem).

21.KLIENT Może anulować zamówienie bez konsekwencji prawnych, o ile status nie został zmieniony na "wysłane". Anulacji można dokonać telefonicznie - 508-705-269 lub mailowo: www.reklamacje.szopsuple@gmail.com. W przypadku anulacji mailowej, prosimy wybrać opcję "żądaj potwierdzenia przeczytania".

*pozostałe uregulowania*

22. Zespół www.szopsuple.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów umieszczone w sklepie były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta .
23. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.szopsuple.pl złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl